Friday, August 22, 2008

P44:Permatang Pauh

Hello readers,
Its hot in Permatang Pauh eventhough today is raining heavily,cats and dogs raining kata org putih,hehehe.
You know people, everybody is focusing on the coming election in Permatang Pauh. My house is situated in this territory but unfortunately I'll not voting since my MyKad was registered using my mom address. Blurghhhh... rugi beb!
So, I have decided to change my kad a.s.a.p so that next election boleh vote kat Permatang Pauh. Anyway, I really hope pendokong hasrat rakyat will win,InsyaAllah,amiin.
Semoga mereka yg benar-benar mahu menegakkan kebenaran dan membela nasib rakyat Malaysia mendapat kemenangan sewajarnya. We had enuff with the current government! Seriuosly, I can't stand the petrol hike thus caused other items to price hike.Koyak mak,nyah!
I don't know about other peoples, but for me I don't wanna talk about rasuah, duit kopi,pembangunan, corridor sana sini,etc,etc. Let's just look at our own condition. Cuba tgk duit kita dlm poket kita sekarang ni.... naik gred... naik gaji... alhamdulillah... tapi macam sama je, tak de beza pun.... ? Kot2 boleh saving lebih skit ye dak? ada la... tapi nak le saving banyak2 kan?
So, I really pray for the new dawn to happen very soon,amiin.
Syiok sekarang ni kat area rumah ku, ala-ala pesta gitu. Helikopter berlegar-legar di ruang udara sampai tgh malam pun dok ronda2 lagi. Kalau bab poster tu jgn cakaplah,mmg byk.Sampai diriku membawa kereta dgn perlahan sebab nak baca apa yg tertulis dekat poster,boleh gitu?hehehe.
Ok,ok,serius mode. Marilah kita sama2 berdoa semoga Allah merahmati kita semua dan memberikan yg terbaik buat kita dan keluarga kita khasnya dan rakyat malaysia amnya.
Till then,bye.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home